Okres wakacyjny postanowiliśmy spędzić na rewitalizacji naszego wizerunku w sieci. Nowa kolorystyka, nowa strona internetowa, nowa forma prezentacji projektu, ułatwiona forma interakcji użytkownika ze stroną oraz uproszczona forma kontaktu.
Każda firma budując swoją markę musi posiadać wiedzę o swojej konkurencji. Przeglądając dzisiaj strony konkurencji doznałem niemiłogo rozczarowania. Dlaczego? W 70% przypadków firmowa strona konkurencji... nie jest stworzona przez nich. Jest kopią gotowca z wymienionymi informacjami nierzadko też podpisana imieniem i nazwiskiem jako autor witryny.
Zwykle Klient nie ma zarysowanej własnej wizji projektu a całość zleca nam, ufając naszemu doświadczeniu i kreatywności. Co się dzieje w chwili, gdy przesłany przez nas projekt nie trafia w gust Klienta?
Nowa dla nas platforma sprzedażowa PanShop oraz wyzwanie: realizacja szablonu sklepu. Dla nas to żaden problem, tym bardziej, że uwielbiamy wyzwania.
E-commerce - handel elektroniczny to w dzisiejszym świecie najbardziej rozwijająca się forma sprzedaży wykorzystująca środki masowego przekazu i urządzenia elektroniczne, tj. telefon komórkowy (smartphone), tablet, internet, telewizję. Najbardziej popularną formą handlu elektronicznego jest handel internetowy.
Już 10 lat minęło, kiedy to pierwszy sklep naszego autorstwa pojawił się w sieci. Największą satysfakcję mamy wtedy, kiedy nasz projekt przypadnie do gustu nie tylko odbiorcom i potencjalnym klientom sklepu internetowego ale również firmie, która zleca nam taki projekt.
Centrum handlowe dzisiaj musi posiadać profesjonalna, ciekawą, łatwą w nawigacji wizytówkę internetową. Projektujemy profesjonalne portale centrów handlowych, generujemy wirtualne plany centrum.
Wzięliśmy udział w corocznym Charity Fashion Show we Wrocławiu. Szczytny cel, licytacje, pokaz mody MaxMara, MaxMara Weekend, Marella , Patrizia Pepe, przyjemne towarzystwo, atmosfera iście rodzinna.
Dzisiaj, będąc rano w piekarni zauważyłem, że nawet chleb powszedni wymaga marketingu. Teraz wszystko co kiedyś wydawało się zdrowe, smaczne, kojarzyło się z przyjemnym czasem spędzonym o poranku ma konkurencję. Teraz chleb "PRO BODY" jest lepszy, smaczniejszy i na pewno lepiej kojarzył się będzie. Podobnie jest ze stroną internetową...
Odpowiedźi jest kilka. Po pierwsze każdy nasz projekt jest tworzony od podstaw, nie wykorzystujemy dostępnych szablonów, nie opieramy się na gotowcach przerabiając je. Tworzymy stronę internetową na podstawie szerokiego wywiadu kreując indywidualną szatę graficzną pod dany projekt przez co mamy pewność, że żadna strona internetowa nie jest identyczna a szata graficzna - layout jest adekwatny do tematyki witryny. Po drugie...